Basistraining Commerciėle Communicatie

Wanneer verbetering van het bedrijfsresultaat een doelstelling binnen uw organisatie is, is de wijze waarop uw medewerkers communiceren met uw (potentiėle) cliėnten essentieel. Via de training commerciėle communicatie krijgen de deelnemers inzicht in de wijze waarop (potentiėle) cliėnten tot aankoopbeslissingen komen en leren zij, door het toepassen van specifieke vraag- en communicatietechnieken, het rendement van hun activiteiten te verhogen.

De volgende onderwerpen worden in deze training behandeld:

Inhoud:
Wat is communicatie?
Hoe komt gedrag tot stand en hoe kunnen we dit beļnvloeden?
Wat is commercieel communiceren?
Het verkoopproces.
Vraag- en gesprekstechnieken.
Behoeftebepaling.
Menstypen.
De VLOS-methode.
Argumenten en tegenargumenten.
Succesvol afsluiten.
Zelfmotivatie.
Hoe passen we dit toe in onze dagelijkse werkzaamheden?
Tijdens de training zullen tal van praktijkvoorbeelden aangehaald worden en zullen de deelnemers door middel van oefeningen de kracht van commerciėle communicatie ervaren.

Maximum aantal deelnemers: 24 personen.

Duur training: 1 dag.

Kosten: € 3.495,- excl. BTW.

Inbegrepen zijn: voorbespreking, cursusmaterialen inclusief werkmap en reiskosten trainer.

Indien er meer deelnemers zijn wordt door ons een offerte op maat gemaakt. Het programma kan desgewenst worden uitgebreid met organisatiescans, mystery-visits, effectmeting en een vervolg training.